Rólunk
Pénzügyi asszisztens szolgáltatásunkkal kis- és középvállalkozásokat támogatunk adminisztratív feladataik ellátásában.

A pénzügyi adminisztráció a legterhesebb, mégis a legérzékenyebb feladatkör, melyet nehezen adunk ki bárkinek kezünkből. Egy kellő tapasztalattal rendelkező kollégát viszont még nem bír el vállalkozásunk…
Már a vállalkozás élete korai szakaszában elvesz jó néhány órát, akár napot minden időszak végén a számlák adminisztrációja és hajlamosak vagyunk a hó, vagy negyedév végére hagyni, ami miatt kimaradnak számlák, elfelejtődnek fontos pénzügyi adminisztratív ügyek, melyek komoly kockázattal, akár büntetéssel is járhatnak.
Arról nem is beszélve, hogy egy hatósági ellenőrzés esetén a számviteli bizonylatokat meghatározott szabályok szerint szükséges archiválnunk, rendszereznünk és az adóhatóságnak biztosítanunk.
Célunk, hogy segítsük ügyfeleinket a pénzügyi terhek és adminisztratív feladatok kezelésében, hogy ők teljes mértékben az üzleti tevékenységükre tudjanak koncentrálni.
